teamgurramarcus

Alla inlägg den 3 november 2009

Av gurramarcus - 3 november 2009 20:15

Hej,


Idag var det två snabba lektioner på förmidaggen. Sedan efter lunch åkte Jag, Gurra, Marcus H och Tom från våran klass ner till gymmet. Jag körde ganska hårt på överkroppen och känner av det! Efter ett drygt timmes pass åkte vi tillbaka till skolan för att gå en förläsning om stress i två timmar.

Tyvärr var det inget som passade mig och många höll med mig men några uppskattade det säkert!


Efter att ha varit i stan och faktiskt lyckades med att hitta det vi sökte åkte jag och Gurra tillbaka till gymmet för pass 2! Men själklart inte styrka utan den här gången blev det en knappa timmen på cykeln istället, syftet att träna kondition och flås. Fungerade bra och efter det var jag trött, riktigt trött och det är skönt att ha kommit hem och ätit.


Marcus

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Andra bloggar

Omröstning

Hur förbereder du dig bäst inför ditt mål i segling?
 Tränar i massor - det är mängden som avgör
 Tränar regelbundet och med någon tävling
 Träning och tävling i en blandning
 Bara tävla så man får rutin
 Seglar inte

Sök i bloggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards