teamgurramarcus

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av gurramarcus - 25 januari 2010 21:48

Tja,


Nu är helgen förbi och söndagen vila från träningen är över. Nu är det full fart igen med både skola och träning.

Seglingssäsongen är inte så långt borta längre, vi på Motala seglargymnasiet har valt att iår förbereda oss maximalt genom att åka ner till Denia, Spanien ca 15 dagar vid påsk. Det ska bli riktigt kul och en enorm fördel då vi föväntar oss ca 20 grader och stadiga vindar! Vilket gör att vi kommer kunna segla mycket!


Nu tillbaka till Kemi boken, på torsdag är det prov i Kemi.


Marcus

Av gurramarcus - 25 januari 2010 21:45

Hej! 


Nu har jag fått tillbaka min dator som har varit på lagning, så nu kan jag börja skriva igen.


Det är inte lång tid kvar till seglingsässongen startar om, det är bara ca 8 veckor kvar tills vi åker ner till Denia i Spanien med gymnasiet. Vi kommer få hyra en 29:er där nere så hu kommer vi kunna segla både 29:er och E-jolle under de femton dagarna vi är i Denia.


Jag hoppas att det kommer in lite varmare väder snart så att isen smälter hemma i Karlshanm så att jag kan träna lite innan vi åker ner till Denia.

 

//Gurra

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Andra bloggar

Omröstning

Hur förbereder du dig bäst inför ditt mål i segling?
 Tränar i massor - det är mängden som avgör
 Tränar regelbundet och med någon tävling
 Träning och tävling i en blandning
 Bara tävla så man får rutin
 Seglar inte

Sök i bloggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards