teamgurramarcus

Alla inlägg den 15 december 2009

Av gurramarcus - 15 december 2009 17:24

Hej,


Helgens seglingar avklarade och trots lite (ingen) vind på söndag är jag och gurra nöjd med lägret i Danmark. Det var bra att segla mot fler båtar för att se hur andra gjorde i olika situationer.


Nu är sista veckan för mig och gurra, endast tre skoldagar kvar!! Ska bli väldigt skönt med lov!

Igår och Idag har det snöat och det har lagt sig ca 5-10 cm och snöar fortfarande. Snön och kyla gör det ganksa halt men än så längse cyklar vi.


Här är en bild från vår snöiga "cykelhög" utanför skolan:


Tyvärr har jag dragit på mig en förkylning som gör att jag hitills i veckan inte har tränat och tyvärr känns det inte som om den är påväg bort men inte blir den värre heller. Hoppas på att bli frisk innnan helgen!


//Marcus

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Andra bloggar

Omröstning

Hur förbereder du dig bäst inför ditt mål i segling?
 Tränar i massor - det är mängden som avgör
 Tränar regelbundet och med någon tävling
 Träning och tävling i en blandning
 Bara tävla så man får rutin
 Seglar inte

Sök i bloggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards