teamgurramarcus

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av gurramarcus - 6 februari 2010 22:15

Idag var det säsongens bästa skiddag, strålande solsken och orörd offpist. Kan det bli bättre? Inte om du frågar mig, så det blev inte ett ända åk i pisten idag för mig.

Idag har det även varit alpin storslalom tävling här för seniorer, med bland annat fyra landslagsåkare med på damsidan. Min gamla skidkompis Hanna, som jag tränade mycket med när jag tävlade i alpint, slutade på en mycket fin sjundeplats. Hon slog bland annat Therese Borssén som ska var med i OS.

Jag hoppas att det kommer bli en lika fin dag imorgon.

Fjätervålen


//gurra

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Andra bloggar

Omröstning

Hur förbereder du dig bäst inför ditt mål i segling?
 Tränar i massor - det är mängden som avgör
 Tränar regelbundet och med någon tävling
 Träning och tävling i en blandning
 Bara tävla så man får rutin
 Seglar inte

Sök i bloggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards