teamgurramarcus

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av gurramarcus - 16 juni 2010 20:09

Hej, 


Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen på ett tag, de sista två veckorna i skolan har varit fullt upp! Men nu är det sommarlov och första veckan spenderade jag och Gurra i Polen.

Fyra dagar träning med fyra polska besättningar och en svensk, två ibland tre duktiga tränare med många bra ideer och tankar. 

Vi bodde på ett relativt nytt hotell som var kanon och låg 20 meter från rampen, närmare kunde det inte bli! Tyvärr är mängden mat i Polen lite underskattad så de första dagarna var lite jobbiga men sedan blev det bättre.

Träningen avslutades med en tre dagars regatta som resultatmässigt inte kunde gått bättre! Men vi gjorde det svårt för oss i några race och gjorde missar som vi lärde oss mycket av.

Jag är väldigt nöjd med lägret och hade väldigt roligt! 


På fredag morgon åker jag till Stockholm för att segla JSM i Saltsjöbaden i E-jolle!

Får se hur det går, får hoppas de tänkt ordentligt på logistiken för det är många båtar!



//Marcus

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Andra bloggar

Omröstning

Hur förbereder du dig bäst inför ditt mål i segling?
 Tränar i massor - det är mängden som avgör
 Tränar regelbundet och med någon tävling
 Träning och tävling i en blandning
 Bara tävla så man får rutin
 Seglar inte

Sök i bloggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards