teamgurramarcus

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av gurramarcus - 6 oktober 2009 20:39

Hej,


Tisdagens gympa lektion var valfri och vi valde att gå till gymmet istället för att köra lite ben och bål övningar. Efter det stack jag ner och riggade upp e-jollen som jag inte seglat på några veckor. Efter en höst med nästan bara hårdvindspass fick vi vårat första lättvind/svag mellanvinds pass. Skönt men vingligt att vara tillbaka och jag lyckades inte segla båten optimalt och det såg ovant ut. Något Cochen Donning kommenterade med tillsamans kom vi fram till att det var bättre att jag körde lite mer "fart, slag" och efter att gjort några helt godkända slag och kände att ryhtmen var påväg tillbaka seglade jag in för plugga till engelskaprovet på torsdag.


Vi fick också vet att jag och gurra ska bli intervjuade imorgon av en tidning som kommer att följa med oss lite under dagen bla. på gymmet imorgonbitti.


Gurra i garda;

 


  

Jag på JEM i Denia

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Andra bloggar

Omröstning

Hur förbereder du dig bäst inför ditt mål i segling?
 Tränar i massor - det är mängden som avgör
 Tränar regelbundet och med någon tävling
 Träning och tävling i en blandning
 Bara tävla så man får rutin
 Seglar inte

Sök i bloggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards